Розміщення цінних паперів на біржі може принести компанії великі вигоди. Однак перш ніж почати підготовку до первинної публічної пропозиції цінних паперів (IPO), слід зважити ваші стратегічні цілі.
Крім того, необхідно визначити, наскільки ваша компанія готова до проведення IPO і які дії слід зробити, щоб викликати інтерес потенційних інвесторів, підвищити вартість бізнесу і забезпечити відповідність вимогам, що пред’являються до публічної компанії.
IPO діагностика – це структурований аналіз рівня готовності бізнесу до виходу на біржу і ведення діяльності в якості публічної компанії. Цей процес, по суті, передбачає залучення консультанта до проведення комплексної перевірки (due diligence) вашого бізнесу.
Основні області діагностики включають:
Результатом даного процесу є «дорожня карта» по тим заходам, які необхідно здійснити в ході підготовки до IPO. Проведення IPO діагностики не займає багато часу. Залежно від конкретного випадку на виконання цієї роботи може знадобитися від трьох до шести тижнів.
Чітка стратегія і стабільне фінансове становище
Прозора структура
Корпоративне управління
Своєчасність та якість звітності
Прозорість і розкриття інформації
Репутаційна передбачуваність і корпоративна відповідальність
Переваги IPO діагностики
IPO діагностика – це передова ринкова практика
Чим раніше організація почне вести діяльність як публічна компанія, тим більше шансів на успіх в IPO.